Bieži uzdoti jautājumi

Bieži uzdoti jautājumi » Papildu pakalpojumi

Papildu pakalpojumi

Papildu pakalpojumi

  1. Ko piedāvā naudas atmaksāšanas garantijas pakete par neizmantotu lidojumu?
  2. Kad naudas atmaksāšanas garantija pakete, ko esmu iegādājies, ir spēkā?
  3. Kad sākas un beidzas naudas atmaksāšanas garantijas paketes derīguma termiņš?
  4. Vai ir izņēmumi?
  5. Vai var pārdomāt pēc naudas atmaksāšanas garantijas paketes iegādes?
  6. Kā var iesniegt atlīdzības pieprasījumu?
  7. Kāds ir maksimālais termiņš, kad var iesniegt atlīdzības pieprasījumu?
  8. Kādi dokumenti jāiesniedz kopā ar atlīdzības pieprasījumu?
  9. Kā var zināt, ka atlīdzības pieprasījums ir apstiprināts?
  10. Kad var saņemt atlīdzību, uz kuru ir tiesības, un kā var saņemt atlīdzības summu?
  11. Ko uzskata par tuvu radinieku?
  12. Ar ko jāsazinās, lai atlīdzības pieprasījuma gadījumā saņemtu informāciju?

Ceļojumu apdrošināšana

  1. Kā var iegādāties ceļojuma apdrošināšanu, izmantojot tripsta.lv?
  2. Kā tiek veikta samaksa?
  3. Vai personas dati tiek aizsargāti?
  4. Ar ko var sazināties, ja rodas jautājumi saistībā ar apdrošināšanas polisi?
  5. Kur sākas un beidzas apdrošinājums?
  6. Vai polisei ir izņēmumi?
  7. Vai drīkst pārdomāt pēc apdrošinājuma iegādes?
  8. Kādi ierobežojumi vēl attiecināmi?
  9. Kāds ir maksimālais ceļojuma ilgums?
  10. Ar ko sazināties negadījuma situācijā?

Papildu pakalpojumi Atpakaļ uz augšu

Ko piedāvā naudas atmaksāšanas garantijas pakete par neizmantotu lidojumu?

Naudas atmaksāšanas garantijas pakete nodrošina naudas atmaksāšanu par biļeti, kas nav izmantota šādu iemeslu dēļ:
- pēkšņa un smaga slimība, kā rezultātā notiek slimnieka hospitalizācija;
- negadījumā gūta trauma, kā rezultātā notiek cietušā hospitalizācija; vai
- tuva radinieka nāve,
kādēļ ceļojumu nevarat veikt vai tas kļūst absurds.

Ņemiet vērā, ka naudas atmaksāšanas garantija nesedz papildu maksājumus, piemēram, par viesnīcu, automašīnas nomu utt.

Kad naudas atmaksāšanas garantija pakete, ko esmu iegādājies, ir spēkā?

Naudas atmaksāšanas garantijas pakete ir spēkā tikai tad, ja par to ir samaksāts un ir izdota jūsu biļete. Turklāt atlīdzības pieprasījuma gadījumā jums ir jāiesniedz derīgs veselības aprūpes iestādes izdots apliecinājums (vai miršanas apliecība), kas attiecas uz konkrēto ceļojuma dienu, un attiecīgā gadījumā derīgs dokuments, kas apliecina tuvu radniecību ar jums.

Kad sākas un beidzas naudas atmaksāšanas garantijas paketes derīguma termiņš?

Naudas atmaksāšanas garantijas paketes derīguma termiņš sākas no brīža, kad pakalpojums ir nopirkts mūsu tīmekļa vietnē, un beidzas, kad ir pabeigta reģistrēšanās pirmajā izlidošanas vietā.

Vai ir izņēmumi?

Jā. Traumas, slimības vai nāves gadījumā jūs neesat tiesīgs saņemt atlīdzību pat pakalpojuma spēkā esamības laikā šādos gadījumos:
 
• ja slimība vai nāve iestājusies jau pirms tam esošas saslimšanas vai hroniskas slimības rezultātā, un šādus notikumus varēja paredzēt jau brīdī, kad tika apstiprināta  naudas atmaksāšanas garantijas pakete; 
• ja slimību vai nāvi izraisījusi operācija, ārstēšanas vai zāļu nomaiņa saistībā ar jau iepriekš esošu saslimšanu;
• ja izmeklēšana, ārstēšana un/vai uzņemšana slimnīcā bijusi plānota pirms lidojuma rezervācijas;
• ja vienīgais iemesls, kādēļ nevarat ceļot, ir simptomi, kas raksturīgi normālai grūtniecībai, ir viegli un/vai ar pārejošu raksturu (piemēram, rīta nelabums un nogurums), un nerada medicīniska rakstura risku mātei vai bērnam, tai skaitā vieglu simptomu apvienojumu;
• ja pēkšņas saslimšanas gadījumā jūs vai jums tuvs radinieks ir vecāks par 70 gadiem.

Vai var pārdomāt pēc naudas atmaksāšanas garantijas paketes iegādes?

Jā. Jums ir tiesības anulēt naudas atmaksāšanas garantijas paketi 14 dienu laikā pēc tās iegādes. Naudas atmaksāšana uz jūsu kredītkarti vai bankas kontu veic 30 dienu laikā pēc anulēšanas rīkojuma saņemšanas. Lai anulētu naudas atmaksāšanas garantijas paketi, lūdzam sazināties ar mums.

Kā var iesniegt atlīdzības pieprasījumu?

Lai iesniegtu atlīdzības pieprasījumu, jums jāsazinās ar mums, nosūtot e-pasta vēstuli uz adresi claims@tripsta.lv ar paziņojumu, ka ir noticis gadījums, saistībā ar kuru esat iesniedzis atlīdzības pieprasījumu, un jāpievieno dokumenti, kas apliecina lidojuma atcelšanas cēloni.

Kāds ir maksimālais termiņš, kad var iesniegt atlīdzības pieprasījumu?

Jūs varat iesniegt atlīdzības pieprasījumu ne vairāk kā 30 dienu laikā pēc ceļojuma datuma.

Kādi dokumenti jāiesniedz kopā ar atlīdzības pieprasījumu?

Atkarībā no jūsu atlīdzības pieprasījuma rakstura jums par saviem līdzekļiem ir jāiesniedz:
 
• dokumenti, kas apliecina negadījumu/atlīdzības pieprasījuma cēloni, piemēram, slimnīcā noformēta uzņemšanas veidlapa, slimnīcas izdoti dokumenti, miršanas apliecība utt. Šajos dokumentos jābūt datumam, kad ir noticis gadījums, tā cēlonim, diagnozei, iepriekšējai medicīniskajai dokumentācijai un izziņai par noteikto ārstēšanu;
• dokuments, kas apliecina radniecību starp jums un attiecīgo ģimenes locekli (dzimšanas apliecība/apliecība par piederību ģimenei katrai pusei, kas iesaistīta atlīdzības pieprasījumā);
• jebkādi pamatoti pierādījumi, ko mēs lūdzam. 
 
Ņemiet vērā, ka visiem dokumentiem jābūt angļu valodā, un tie ir jāsaņem 30 dienu laikā no dienas, kad mums ir paziņots par atlīdzības pieprasījumu.

Kā var zināt, ka atlīdzības pieprasījums ir apstiprināts?

Jums automātiski tiek nosūtīta e-pasta vēstule ar informāciju, ka esam saņēmuši jūsu pieprasījumu. Mēs apstrādāsim jūsu datus un 24 stundu laikā vai nākamajā darba dienā atbildēsim, vai jūsu atlīdzības pieprasījums ir apstiprināts vai nav.

Kad var saņemt atlīdzību, uz kuru ir tiesības, un kā var saņemt atlīdzības summu?

Nauda tiek atmaksāta 30 dienu laikā no brīža, kad esam jums nosūtījuši e-pasta vēstuli ar jūsu atlīdzības pieprasījuma apstiprinājumu. Naudu pārskata uz kredītkarti vai bankas kontu, ko izmantojāt rezervācijas veikšanai.

Ko uzskata par tuvu radinieku?

Par tuviem radiniekiem uzskata:
jūsu vīru, sievu, reģistrēto partneri (ja jūsu mītnes valsts vai štata tiesību aktos reģistrētas partnerattiecības ir pielīdzinātas laulībai), brāli vai māsu, vecākus, patēvu vai pamāti, jūsu (vai jūsu dzīvesbiedra) bērnus.

Ar ko jāsazinās, lai atlīdzības pieprasījuma gadījumā saņemtu informāciju?

Lai atlīdzības pieprasījuma gadījumā saņemtu informāciju vai norādījumus, lūdzam sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas dienesta pārstāvjiem. Viņi jums labprāt palīdzēs.

Ceļojumu apdrošināšana Atpakaļ uz augšu

Kā var iegādāties ceļojuma apdrošināšanu, izmantojot tripsta.lv?

Pirms savas lidojuma biļetes iegādes pabeigšanas varēsit izvēlēties piemērotāko brauciena segumu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka ceļojuma apdrošināšanu var iegādāties tikai lidojumiem turp un atpakaļ.

Kā tiek veikta samaksa?

Kad esat izvēlējies(-usies) apdrošināšanas polisi, tās cena tiek pieskaitīta biļetes cenai, un jums jāveic samaksa par kopsummu.

Vai personas dati tiek aizsargāti?

Jā, dati tiek izmantoti, tikai un vienīgi iegādājoties ceļojuma apdrošināšanas līgumu.

Ar ko var sazināties, ja rodas jautājumi saistībā ar apdrošināšanas polisi?

Var zvanīt uz Globālo ceļojumu apdrošināšanas klientu centru pa tālruni +30 211 10 99 873.

Kur sākas un beidzas apdrošinājums?

Jūs būsiet apdrošināts(-a) tajos datumos, kas norādīti jūsu izcenojumā. Tas tiks apstiprināts polises grafikā pēc polises iegādāšanās. Ceļojuma apdrošināšana stājas spēkā pēc izbraukšanas no dzīvesvietas vai pastāvīgās uzturēšanās vietas valsts uz ceļojuma galamērķi, un tā zaudē spēku pēc atgriešanās no ceļojuma uz dzīvesvietas vai pastāvīgās uzturēšanās vietas valsti.

Vai polisei ir izņēmumi?

Jā. Daži izņēmumi un nosacījumi attiecas uz atsevišķām sadaļām, bet vispārējie izņēmumi un nosacījumi attiecas uz polisi kopumā. Kā norādi minēsim medicīniskus gadījumus, kad segums neattiecas uz apdrošināto personu:

- ceļojumi, kas notiek pretēji ārsta vai fizioterapeita ieteikumiem;
- ceļojumi, kuru mērķis ir tāda medicīniska ieteikuma vai diagnozes saņemšana, kas jāiesniedz medicīniskas vai ķirurģiskas iejaukšanās nolūkos, lai saņemtu ārstēšanu vai brīvprātīgi pārtrauktu grūtniecību;
- pirms ceļojuma organizēšanas ir bijusi informācija par šīs personas vai citas tādas personas medicīnisko vai fizisko stāvokli, slimību vai saslimšanu, kas var ietekmēt ceļojuma organizēšanu;
- persona cieš no vājprāta, garīgas slimības, jūtu vai psiholoģiskas traumas, raizēm, depresijas vai bailēm no lidojuma;
- persona gaida rindā uz ārstēšanu slimnīcā;
- personai ir paredzamas dzemdības 4 (četru) mēnešu laikā pēc atpakaļceļa beigu datuma;
- personai ir informācija par neārstējamas slimības diagnozi;
- personai ir bijis negadījums, ko izraisījusi hospitalizācija vai ārstēšana pirms ceļojuma vai kas varētu turpināties ceļojuma laikā.
Lūdzu, uzmanīgi izlasiet noteikumus, lai pārliecinātos, vai esat izvēlējies savām vajadzībām piemērotāko segumu.

Vai drīkst pārdomāt pēc apdrošinājuma iegādes?

Jā. Jūs varat pieprasīt savas apdrošināšanas atmaksu 14 dienu laikā pēc polises plāna saņemšanas, piezvanot uz mūsu klientu apkalpošanas dienestu darba dienās vai nosūtot mums e-pastu (šeit), izņemot oficiālās brīvdienas, kamēr neesat sācis ceļojumu, iesniedzis prasību vai plānojis iesniegt prasību.

Kādi ierobežojumi vēl attiecināmi?

Apdrošinājumu iegādāties var cilvēki līdz 70 gadu vecumam. Ja esat vecāks(a) par 70 gadiem, lūdzu, sazinieties ar Globālo ceļojumu apdrošināšanas klientu centru, lai uzzinātu par savām apdrošināšanas iespējām.

Kāds ir maksimālais ceļojuma ilgums?

Globālo ceļojumu apdrošināšanas programmu „GLOBY ONLINE” var iegādāties līdz 30 dienas ilgam ceļojumam. Saistībā ar ilgākiem ceļojumiem, lūdzu, konsultējieties Globālajā apdrošināšanas klientu centrā.

Ar ko sazināties negadījuma situācijā?

Medicīniskā ārkārtas darba grupa ir pieejama un gatava palīdzēt visu diennakti. Varat sazināties ar Negadījumu pārvaldības centru pa tālruni +30 211 10 99 873.

<